Připojená zařízení - Zařízení nelze zaregistrovat
Řešení
Problém:
- Zařízení nelze zaregistrovat
Platí pro:
- Spotřebiče s funkcí připojení
Řešení:
- Zkontrolujte, zda je vaše síťové připojení WiFi aktualizováno a šifrováno
Proveďte následující pokyny:
1. Vyhledejte připojení Wi-Fi v seznamu dostupných sítí na mobilním zařízení podle vašeho výběru.
- Pokud se vedle názvu vaší sítě Wi-Fi zobrazí ikona zámku, znamená to, že používáte nějakou formu šifrování. Pokud ne, pokračujte krokem 2.
- Zkontrolujte nastavení konfigurace Wi-Fi pro typ použitého šifrování.
- Vyberte WPA2, pokud je k dispozici, a pokračujte krokem 3. Pokud WPA2 není k dispozici, přejděte ke kroku 2.
2. Zkontrolujte, zda váš router podporuje WPA2 jako formu šifrování. Pokud ano, pokračujte krokem 3.
Pokud tomu tak není, možná budete muset upgradovat router.
3. Přejděte do nastavení konfigurace sítě a nastavte název sítě WiFi a heslo.
- Možná budete muset restartovat router a dokončit proces.
- Vyberte nové připojení k síti Wi-Fi na každém zařízení a zadejte heslo.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Pračka zobrazuje chybový kód EHO / EH0
- Pračka zobrazuje chybovou zprávu E40 nebo 4x zapípá / 4x zabliká
- Pračka zobrazuje "CLE"
- Těsnění dvířek pračky je poškozené
- Prací program trvá příliš dlouho
- Time Manager - způsob fungování v pračkách
- Kde najdu produktové číslo (PNC) spotřebiče?
- Pračka nefunguje / nereaguje
- Pračka zobrazuje chybovou zprávu EF0, EFo, EF3, nebo 15x zapípá / 15x zabliká
- Pračka zobrazuje chybový kód E90, E91, E92, E93 nebo E94
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.