Myčka nádobí zobrazuje chybové kódy AL5, C1, F1, i10 nebo i11, jednou zapípá nebo jednou zabliká kontrolka.

Řešení

Problém:

  • Myčka nádobí zobrazuje chybové kódy AL5, C1, F1, i10 nebo i11, jednou zapípá nebo jednou zabliká kontrolka.
  • Signalizuje to problém s přívodem vody.

Platí pro:

  • Volně stojící myčku nádobí
  • Integrovanou myčku nádobí

Řešení:

1. Zkontrolujte přívod vody.

  • Zkontrolujte domácí rozvod vody, například otevřením kohoutu.
  • Pokud voda neteče, obraťte se na dodavatele vody.

2. Zkontrolujte, zda je vodovodní kohout k myčce nádobí zcela otevřený

  • Pokud je přívodní kohout zavřený, vypněte napájení myčky nádobí a vodovodní kohout zcela otevřete.
  • Myčku nádobí znovu zapněte a zvolte program.
  • Stisknutím tlačítka start myčku nádobí spustíte.

3. Zkontrolujte, zda nepoužíváte více spotřebičů s přívodem vody

  • Pokud je v provozu více spotřebičů s přívodem vody, může se to u myčky nádobí projevit sníženým tlakem.
  • Zkuste myčku nádobí používat, když není v provozu žádný jiný spotřebič závislý na přívodu vody.

4. Zkontrolujte tlak přívodu vody.

  • Zkontrolujte, zda z jednoho vodovodního kohoutu naplníte 10litrový kbelík do 1 minuty nebo 5litrový kbelík do 30 sekund.
  • Pokud ne, je tlak vody pro provoz myčky nádobí příliš nízký a měli byste se obrátit na svého dodavatele vody.

5. Zkontrolujte, zda přívodní hadice není zauzlovaná nebo zkroucená.

  • Pokud je přívodní hadice ohnutá, zkroucená nebo poškozená, okamžitě myčku nádobí odpojte a přívod vody vypněte.
  • Pokud je hadice poškozená, musí spotřebič prohlédnout a opravit technik.

6. Zkontrolujte, že není zanesený filtr v přívodní hadici

  • Filtr v přívodní hadici se nachází v konektoru vedle kohoutu/ventilu.
  • Před odpojením přívodní hadice zavřete vodovodní kohout.
  • Vstupní filtr musí být čistý a bez vodního kamene.
  • Viz uživatelskou příručku, kde jsou podrobné pokyny k vyjmutí a čištění filtru.
  • Po vyčištění filtru a jeho opětovném umístění přívodní hadici zapojte, zvolte program a spusťte jej.

7. Vyčistěte vypouštěcí systém

Přesvědčte se, jestli

  • Filtry jsou čisté.
  • Informace o čištění a údržbě naleznete v .

návodu k použití

  • Výpustná trubice je ve správné výšce vzhledem k podlaze.
  • Postupujte podle pokynů k instalaci v uživatelské příručce nebo samostatném letáku s pokyny pro instalaci, které jsou dodány s vaším spotřebičem.

8. Zkontrolujte, že byla z odtoku výlevky odstraněna zaslepovací zátka. (Pokud byla myčka nedávno instalována nebo přesouvána.)

Zaslepovací zátku je třeba odstranit ze zápachové uzávěrky.

Otevřete přívod v místě, kde je vypouštěcí hadice připojená k zápachové uzávěrce, odstraňte zaslepovací zátku a znovu zapojte přívod zápachové uzávěrky.

9. Obraťte se na autorizované servisní středisko.

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám vyžádat si návštěvu servisního technika.

Upozornění: Nedoporučujeme používat výrobek do doby, než je problém zcela odstraněn. Odpojte výrobek od napájení a nepřipojujte jej do doby, než si budete jisti, že to je možné bezpečně provést.

Byl tento článek užitečný?

Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Rezervujte servis

Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.

Do internetového obchodu