Myčka zobrazuje chybovou zprávu i30, stále se vypouští
Problém
- Myčka nádobí zobrazuje chybové hlášení i30
- Myčka nádobí 3x pípne nebo 3x blikne LED kontrolka
- Myčka nádobí neustále vypouští
Vztahuje se na
- Integrovanou myčku nádobí
- Volně stojící myčku nádobí
Řešení
Je aktivován bezpečnostní systém proti vyplavení. Na displeji se zobrazí i30
1. Vypněte přívod vody do myčky nádobí, abyste zabránili vyplavení.
2. Nechte čerpadlo běžet ještě cca 30 minut, aby se pokusilo odčerpat vodu.
3. Ujistěte se, že je spotřebič nainstalován správně.
4. Ujistěte se, že jsou koše naplněny dle pokynů v návodu k použití
3. Zkontrolujte ostřikovací ramena, zda jsou všechny otvory čisté, pokud jsou ucpané, vyčistěte je dle návodu k použití.
4. Zkontrolujte, zda není poškozené těsnění dveří.
5. Zkontrolujte, zda je čistý filtr ve spodní části myčky - dle návodu níže.


6. Pokud ani jeden z postupu výše Vám nepomohl, doporučujeme myčku nechat proschnout 2 až 3 dny (v závislosti na instalačních podmínkách). Dvířka myčky nechejte dokořán otevřené a vyčkejte dané období. Po 2-3 dnech zkuste spustit libovolný program.
Pokud myčka stále zobrazuje chybový kód, kontaktujte zákaznický servis
Upozornění: Nedoporučujeme používat výrobek do doby, než je problém zcela odstraněn. Odpojte výrobek od napájení a nepřipojujte jej do doby, než si budete jisti, že to je možné bezpečně provést.
Protože
- protipovodňová ochrana byla aktivována - kód chyby i30
Byl tento článek užitečný?
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.