Poškozené nebo uvolněné součásti myčky
Problém
Součásti myčky jsou poškozené nebo uvolněné
Vztahuje se na
- volně stojící myčky
- vestavné myčky
Řešení
Objevení poškození při rozbalování spotřebiče:
Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.
- Obraťte se okamžitě na prodejce vašeho spotřebiče, abyste jej upozornili, že byl váš spotřebič poškozen během dodání. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu.
Objevení poškození po instalaci / prvním použití:
- Obraťte se na prodejce vašeho spotřebiče, abyste jej upozornili na poškození.
Žádost o servis:
- Je-li to možné, uveďte při kontaktu autorizovaného servisního střediska poškozenou součást.
- Náhradní díly lze objednat v našem internetovém obchodě.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Myčka zobrazuje chybovou zprávu i30, stále se vypouští
- Popraskané a poškrábané sklo po mytí v myčce
- Dvířka myčky nádobí nezůstanou otevřená
- Myčka nejde zapnout, nespustí cyklus, neotevře na konci cyklu automaticky dveře
- Deaktivace funkce AirDry v myčce nádobí
- Tableta se v myčce nádobí úplně nerozpustí
- Na myčce se rozsvítí indikátor automatického čištění („Machine Care“)
- Myčka se nezapne, na panelu nesvítí žádné světlo
- Myčka nádobí zanechává na nádobí a příborech bílé usazeniny
- Myčka nádobí neohřívá vodu
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.