Bubnová sušička nese viditelné známky poškození
Problém
Sušička nese viditelné známky poškození
Vztahuje se na
- sušička
Řešení
Objevení poškození při rozbalování spotřebiče:
- Obraťte se okamžitě na prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen během dodání. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu.
Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.
Objevení poškození po instalaci nebo prvním použití:
- Obraťte se okamžitě na prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen po instalaci nebo během používání.
Žádost o servis:
- Obraťte se na autorizované servisní středisko.
- Nové součásti / díly jsou dostupné v našem internetovém obchodě.
Byl tento článek užitečný?
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.