Funkce SenseBoil mé indukční varné desky nefunguje

Řešení

Problém:

  • Funkce SenseBoil® nefunguje
  • Nemohu funkci SenseBoil® aktivovat
  • Jak používat funkci SenseBoil®?

Platí pro:

  • Indukční varné desky s funkcí SenseBoil®

Řešení:

1. Během 5 sekund od aktivace funkce SenseBoil® zvolte varnou zónu.

Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v dodané se spotřebičem.

uživatelské příručce

2. Ukončete předchozí aktivity vaření a vyberte volnou varnou zónu bez zbytkového tepla.

Pokud jsou varné zóny již používány nebo je na všech zbytkové teplo, varná deska vydá zvukový signál, indikátory SenseBoil® začnou blikat a funkce se nespustí.

3. Zkontrolujte, zda jste použili správné množství vody anebo brambor, stejně jako správný typ brambor, aby mohla funkce fungovat.

  • Ujistěte se, že celková hmotnost vody a brambor nepřekročila 5 kg.
  • Použijte pouze studenou kohoutkovou vodu a celé, neoloupané brambory střední velikosti.
  • Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce nebo stručném přehledu dodaném s vaším spotřebičem.

4. Zkontrolujte a případně změňte nastavení omezení výkonu u vaší varné desky.

Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.

Pozor: Zkontrolujte, zda zvolený výkon odpovídá jmenovité hodnotě pojistky (jističe) domovní elektrické sítě.

5. Sledováním prvního vaření se ujistěte, zda je zvolený hrnec vhodný pro použití s funkcí SenseBoil®.

  • Funkce funguje nejlépe při ohřevu vody a přípravě brambor.
  • Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.
  • Funkce nefunguje s litinovým nádobím a nádobím s nepřilnavým povrchem, např. s keramickým povrchem.
  • K dosažení nejlepších výsledků při vaření brambor je doporučeno používat smaltované ocelové nádobí.
  • Různé hrnce mohou dávat různé výsledky. Sledujte různé typy a velikosti hrnců na zvolené zóně nebo sledujte hrnec na jiné zóně.

6. Přesvědčte se, že je povrch varné desky suchý.

Používejte pouze hrnce se suchým a čistým dnem.

7. Při používání funkce se vyhněte vytváření externích vibrací (např. při použití mixéru nebo při položení mobilního telefonu v blízkosti spotřebiče).

8. Obraťte se na autorizované servisní středisko.

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.

Byl tento článek užitečný?

Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Rezervujte servis

Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.

Do internetového obchodu

Najděte si svůj návod k použití

Řešte problémy a hledejte instrukce nebo jinou dokumentaci k vašemu produktu.

Najít manuál