Myčka nádobí zobrazuje chybové hlášení i80

Řešení

Problém:

  • Myčka nádobí zobrazuje chybové hlášení i80

Platí pro:

  • integrovanou myčku nádobí
  • volně stojící myčku nádobí

Řešení:

1. Resetujte spotřebič.

  • Odpojte myčku nádobí ze zásuvky, vyčkejte jednu minutu a zapojte ji poté zpět.
  • Také můžete vypnout proud pomocí pojistek či jističe.
  • Pokud jste spotřebič vytáhli z jeho umístění a poté jej zasunuli zpět, je důležité ujistit se, že nedošlo k přehnutí či přiskřípnutí žádných hadic a že kohoutek je plně otevřený.
  • Zapněte myčku nádobí, zvolte vhodný program a spusťte jej. Pokud se program spustí a pracuje normálně, problém byl vyřešen.

2. Zkontrolujte, zda spotřebič zobrazuje stejnou chybovou zprávu znovu, nebo zda se změnila.

Pokud spotřebič zobrazuje odlišný chybový kód, zkontrolujte kód v , protože vám pomůže při odstraňování poruch.

uživatelské příručce

3. Obraťte se na autorizované servisní středisko.

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.

Upozornění: Nedoporučujeme používat výrobek do doby, než je problém zcela odstraněn. Odpojte výrobek od napájení a nepřipojujte jej do doby, než si budete jisti, že to je možné bezpečně provést.

Byl tento článek užitečný?

Značky

  • Electrolux
  • AEG
  • Zanussi