Neobdržel jsem e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?
Problém
Nedostal jsem e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?
Řešení
Doporučujeme nejdříve zkontrolovat složky Spam a Hromadná pošta ve Vaší e-mailové schránce. V případě, že tam e-mail není, kontaktujte nás telefonicky na tel. čísle 261 302 611 nebo e-mailem na eshop.info@electrolux.com a zařídíme zaslání nového potvrzení objednávky.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Chci vrátit svůj produkt, ale nemohu najít kupní doklad, co mám dělat?
- Jak zjistím, zda byla moje objednávka zadána správně?
- Je možné zrušit již vytvořenou objednávku?
- Objednaný produkt přišel poškozený. Co mohu dělat?
- Obdržel jsem nesprávný produkt. Co mám dělat?
- Zjistil jsem, že jsem si objednal spotřebič v jiné barvě, než jsem chtěl. Jak mohu spotřebič vyměnit?
- Potřebuji změnit čas doručení objednávky
- Jak mohu zadat objednávku?