Zjistil jsem, že jsem si objednal spotřebič v jiné barvě, než jsem chtěl. Jak mohu spotřebič vyměnit?
Problém
Zjistil jsem, že jsem pro svůj spotřebič objednal nesprávnou barvu. Jak mohu spotřebič vyměnit?
Řešení
To není problém, zboží lze do 14 dnů vrátit a vyměnit za zboží se správnou barvou. Pro přesný postup nás můžete kontaktovat telefonicky na tel. čísle 261 302 611 nebo e-mailem na eshop.info@electrolux.com.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Neobdržel jsem e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?
- Chci vrátit svůj produkt, ale nemohu najít kupní doklad, co mám dělat?
- Jak zjistím, zda byla moje objednávka zadána správně?
- Je možné zrušit již vytvořenou objednávku?
- Objednaný produkt přišel poškozený. Co mohu dělat?
- Obdržel jsem nesprávný produkt. Co mám dělat?
- Potřebuji změnit čas doručení objednávky
- Jak mohu zadat objednávku?