Obdržel jsem nesprávný produkt. Co mám dělat?
Problém
Obdržel jsem nesprávný produkt. Co bych měl dělat?
Řešení
Je nám líto, že jste jste obdrželi nesprávnou položku. Kontaktujte nás, prosím, na tel. čísle 261 302 611 nebo e-mailem na eshop.info@electrolux.com a společně sjednáme nápravu.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Neobdržel jsem e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?
- Chci vrátit svůj produkt, ale nemohu najít kupní doklad, co mám dělat?
- Jak zjistím, zda byla moje objednávka zadána správně?
- Je možné zrušit již vytvořenou objednávku?
- Objednaný produkt přišel poškozený. Co mohu dělat?
- Zjistil jsem, že jsem si objednal spotřebič v jiné barvě, než jsem chtěl. Jak mohu spotřebič vyměnit?
- Potřebuji změnit čas doručení objednávky
- Jak mohu zadat objednávku?